Thursday 17 July 2014

A.V.E : Pakej Istimewa Set Slimming Raya

SYURGA makanan. ‘Itulah ungkapan yang sesuai digambarkan apabila tiba 1 Syawal. Selagi tidak penuh makanan di meja, seperti tidak lengkap menu di pagi raya.
Lauk-pauk, kuih muih, pencuci mulut dan minuman disediakan untuk hidangan keluarga di pagi raya. Mungkin ramai yang ghairah menyambut Aidilfitri tetapi harus diingat pemakanan yang sihat sangat penting untuk mengekalkan kesihatan tanpa mengira lapisan masyarakat 
Seseorang mungkin mengambil jumlah makanan yang berkalori tinggi tanpa mereka sedari. Ini boleh menyebabkan seseorang itu mengalami penambahan berat badan lebih kurang 2-3kg  semasa hari raya! Kalori berlebihan bukan saja membuatkan ukur lilit pinggang anda bertambah, ia juga boleh menjadi punca kepada masalah yang lain seperti gastrik  dan makanan sukar dihadam. Selain itu, ia juga boleh menyeb abkan keadaan menjadi lebih teruk seperti penyakit kronik seperti kencing manis dan darah tinggi.
Di bawah fazreen kongsikan beberapa tips yang dapat membantu anda untuk kekal sihat semasa hari raya Aidilfitri yang bakal tiba :

(1) Anda dinasihatkan mengawal nafsu semasa melihat makanan yang terhidang. Cuba ambil masa beberapa saat untuk melihat semua makanan sebelum mengambil keputusan untuk memilih makanan yang anda inginkan 

(2) Pengambilan air yang cukup dan makan makanan yang kaya dengan fiber. Ini adalah untuk mengelakkan anda mengalami masalah sembelit di hari raya.

(3) Mengurangkan pengambilan makanan kandungan garam yang tinggi dan kurangkan minuman berkarbonat. Makanan dan minuman yang tinggi kandungan gula, lemak, garam dan kafein boleh menyebabkan masalah seperti makanan tidak hadam dan sembelit.

(4) Pengambilan beberapa biji kurma sebelum sembahyang raya adalah digalakkan. Kemudian anda dicadangkan makan makanan seperti roti gandum penuh, susu rendah lemak dan sepotong buah-buahan sebagai sarapan ringan sebelum anda menjamah ketupat, lemang dan rendang.

(5) Pengambilan sayur-sayuran dan buah-buahan sangat penting untuk membantu penghadaman makanan yang anda ambil sepanjang hari tersebut. ;)

Selain itu anda juga boleh mendapatkan Pakej Istimewa Vitamin Raya untuk kekal sihat sepanjang hari raya yang bakal tiba. Fazreen percaya ramai yang dah bersedia dengan vitamin yang membantu mengawal kadar kolesterol anda. Vitamin yang menjadi pilihan sepanjang Aidilfitri nanti adalah Lecitin, Garlic, Alfalfa, Herb-Lax tak juga Phytocol-St. Anda boleh memilih mengikut bajet yang sesuai dengan anda kerana Pakej Istimewa Vitamin Raya ini ‘pocket-friendly‘. Pada fazreen ia adalah satu pelaburan yang bijak kerana bila kita sihat, dengan izin Allah kita diberi keizinan menyambut bulan Syawal pada masa mendatang. Suka juga fazreen ingin ingatkan tubuh badan kita ini bukan untuk kita pakai sehari dua tetapi sepanjang hidup kita!
Jom pakat balik raya bawa vitamin untuk yang tersayang. Bila mereka sihat kita pun gembirakan! Bak kata orang, duit boleh dicari kesihatan tidak dapat dijual beli. Jadi tugas kita hargailah mereka semasa hidup.
Jom dapatkan Pakej Istimewa Vitamin Raya ini untuk seisi keluarga 

Dalam Pakej Istimewa Vitamin Raya ini mengandungi kebaikan seperti berikut :
(1) Lecithin  pecahkan lemak
(2) Alfalfa Complex (Small) - menyah toksin dalam badan
(3) Garlic Complex  bantu legakan rasa senak perut / cairkan kolesterol
(4) Herb-Lax  bersihkan usus





Jom jaga kesihatan sambil beraya dengan gembira bersama yang tersayang 

Anda juga boleh membuat pembelian terus secara ONLINE dengan beberapa langkah-langkah yang mudah. Anda juga boleh membuat pembayaran terus dengan kad credit atau debit kad. 

Happy Shopping!
Sekiranya anda sudah membuat pembelian secara online. Anda boleh terus berhubung dengan saya untuk mendapat konsultasi secara EKSLUSIF dari saya.

 Order Now

Sila Baca Disclaimer

Jika anda berminat untuk mendapatkan set ini, saya ingin membantu anda sihat kembali. Anda juga boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut:





Nurul Fazreen bt Othman
PM : www.facebook.com/awesomevitaminsever
SMS/Whatssap : 0137577753 (fazreen)
email: awesomevitaminsever@gmail.com
COD: Sekitar Bandaraya Johor Bahru, Taman Nong Chik, Taman Daya, Kangkar Tebrau, Pandan
*These statments have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease*

No comments:

Post a Comment