Wednesday 23 April 2014

Anda Akan Menyesal Bila Join Shaklee

Assalamualaikum Semua...

MAKLUMAT PENTING!!! Wajib Baca...

Makluman terkini yang kita terima, bermula April 2014 pihak Shaklee memperketatkan undang-undang kepada semua pengedar shaklee. Banyak syarat telah dikenakan demi menjaga keistimewaan dan keeksklusifan produk Shaklee. Mahu tak mahu saya sebagai pengedar Shaklee wajib mematuhi syarat dan peraturan yang telah dilaksanakan ini.

Antara syarat utama yang ditekankan ialah mengenai larangan menjual produk Shaklee dengan harga ahli kepada yang bukan ahli. Jadi yang bukan ahli hanya layak untuk beli Shaklee dengan harga pasaran. Jika didapati ada pengedar Shaklee yang melanggar syarat ini, dia akan suspended dan terminated terus. 24 jam dipecat! Nampak macam kejam kan? Sebenarnya ia tidaklah kejam. Tujuan utama adalah untuk mengelakkan pasaran Shaklee terganggu. Kalau dibiarkan berlarutan ia akan menjadi barah dan akan membunuh Shaklee.

Sebenarnya syarat ini tidaklah merumitkan dan menyusahkan saya dan para pembeli vitamin Shaklee. Kalau nak beli dengan harga murah ada caranya. Tak payah rungsing-rungsing. Mudah sahaja nak diatasi. Dengan hanya mendaftar ahli Shaklee sebanyak rm75, kita dapat menikmati dan membeli produk Shaklee dengan harga ahli seumur hidup. Ingat! Hanya rm75 untuk seumur hidup 

Yang paling penting yang anda perlu tahu, anda akan menyesal bila join Shaklee sebabnya:

  • Terpaksa terima bonus tiap-tiap bulan
  • Dapat membeli supplement dengan harga ahli dengan sehingga 20% lebih murah dari harga runcit
  • Dapat membeli supplement dengan menggunakan duit bonus sahaja
  • Tidak perlu fikir untuk renew kad ahli sebab keahlian shaklee adalah seumur hidup
  • Selain bonus tunai, anda juga akan dapat ganjaran wang tunai untuk pembelian kereta 
  • Anda akan berpeluang untuk meyertai pelbagai pakej perlancongan secara percuma dan semuanya ditanggung oleh Shaklee.  Kita hanya perlu bawa duit belanja sahaja.


Selain itu kita boleh mendapat pelbagai faedah yang ditawarkan oleh Shaklee apabila kita menjadi ahli Shaklee. Boleh baca keistimewaan menjadi ahli shakee (sila klik). Mudahkan? Win-win situation! Anda dapat beli dengan harga ahli dan saya pun senang untuk memberi service tip top kepada anda. Betul tak? 




Kalau ada serius nak bisnes Shaklee, di sinilah tempatnya. Boleh menjana pendapatan dengan Shaklee bersama group saya. Anda sebenarnya telah memilih group yang tepat dan hebat. 

Bagaimana Shaklee tahu jual dengan harga ahli?

Ramai yang hubungi saya meluahkan "Kalau awak tak beritahu Shaklee, macam mana Shaklee tahu awak jual harga ahli?" Memang betul Shaklee tidak tahu.

Jangan lupa yek. Mulut saya boleh dikunci tapi mulut orang saya tak mampu untuk menguncinya. Mungkin nanti ada antara customer saya terlepas cakap kepada rakannya. Dari seorang rakan ia akan jadi viral dan merebak sampai ke pengetahuan Shaklee. Mungkin ada yang akan melaporkan kepada pihak Shaklee. Segala kemungkinan boleh berlaku. Lagipun pihak Shaklee tidak akan berdiam diri dan pasti mempunyai strategi sendiri untuk membanteras demi melaksanakan syarat harga ahli hanya untuk ahli Shaklee sahaja. 

Demi untuk kekal lama dalam menyebarkan kebaikan Shaklee kepada orang ramai, saya dengan ini amatlah berbesar hati dan rasa rendah diri mohon kepada anda semua untuk menjadi ahli Shaklee dengan saya dan sertai group kami (Rich Gorgeous Lady-RGL) terlebih dahulu sebelum mendapat hak eksklusif sebagai ahli Shaklee untuk membeli dengan harga ahli. Boleh kan? Jangan kita gaduh-gaduh pasal harga ahli atau pasaran. Siapa nak harga murah daftarlah jadi ahli.  Hanya RM75 untuk seumur hidup.  Percayalah, anda akan berasa puas hati dan  gembira dapat beli Shaklee dengan harga ahli. 

Perkara yang rumit jangan kita rumitkan lagi.Yang sukar kita mudahkan. Make it simple. Daftar ahli Shaklee dengan saya dan anda layak mendapat segala keistimewaan yang sepatutnya anda dapat terutamanya membeli Shaklee dengan harga ahli. Jom sign up Shaklee member's dengan saya sekarang! Hanya RM75 sahaja.

[credit to superbvitamin]



Anda juga boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut:

Nurul Fazreen bt Othman
SMS/Whatssap : 0137577753 (fazreen)
email: awesomevitaminsever@gmail.com
COD: Sekitar Bandaraya Johor Bahru, Taman Nong Chik, Kolam Ayer, Taman Daya, Kangkar Tebrau, Pandan





1 comment: