Sunday 12 March 2017

A.V.E : Pilihan Supplement Shaklee Ibu Bersalin, Berpantang, Pembedahan dan Rambut Gugur

Bagi ibu yang sedang hamil pastinya sedang mencari set bersalin yang sesuai, terutamanya yang menyusukan bayi. Antara kriteria yang biasanya menjadi pilihan ibu ialah set bersalin yang mudah, murah dan tidak memberi kesan kepada bayi yang menyusu.
Antara set bersalin yang menjadi pilihan adalah yang berasaskan ramuan tradisional seperti herba dan sebagainya seperti jamu, dan set bersalin yang terdiri dari pil-pil.

Sebagai renungan:
Soalan: Mana lebih baik; Jamu atau Vitamin?


Jawapan awesome vitamins ever:

1. Vitamin lebih baik kerana ia lebih ringkas…dan badan kita hanya kenal nutrien yang ringkas cthnya berbanding buah limau dan vitamin C, vitamin c lebih dikenali oleh sistem badan. Jamu adalah kompleks dan memerlukan masa utk penguraian maka khasiatnya agak lambat diserap…lagi satu mungkin ada bhn lain yang ditambah yang tidak diketahui..



2. Kita mencari makanan kepada sel. Sel hanya menyerap vitamin. Dalam jamu ada kandungan vitamin tetapi sel perlu bekerja keras untuk merungkai vitamin yang terdapat dalam jamu. Berbanding jika hanya makan vitamin semata-mata….maka sel mudah menyerap dan menjimatkan masa.


Kini ada pilihan yang lebih mudah untuk ibu-ibu terutama yang mementingkan kesihatan dalaman, berpantang sendiri serta menyusukan anak.
Set C atau set confinement, kini bukan sahaja set bersalin, malah mempunyai banyak kegunaan:-
. Berpantang
. Selepas Pembedahan (apa jua pembedahan)
. Rambut Gugur



set berpantang






Set ini terdiri dari 4 jenis vitamin dan mineral:



VITA-LEA (mengandungi 12 vitamin & 7 jenis mineral yang diperlukan oleh tubuh seimbang. perlu kerana ianya mempunyai iron formula yg sgt dperlukan oleh tubuh, terutamanya bg ibu yang banyak kehilangan darah selepas bersalin)

- B COMPLEX (rumusan vit B1, B2, B3, B6, B12, asid folik dan Biotin. penting utk elakkan kemurungan – meroyan, sbg penenang (anti-stress) dan penstabil hormon)

VITA C (penting utk pembentukan kolagen, mempercepatkan penyembuhan luka dan memperbaiki tisu sel yg rosak akibat bersalin)

ZINC COMPLEX (membantu mempercepatkan baik pulih luka, terutamanya luka di dalam – utk rahim)


Ibu lepas bersalin bukan saja memerlukan khasiat vitamin dan mineral secukupnya, malah air yang mencukupi untuk menjalankan sistem tubuh yang unggul. Set Confinement membantu ibu relaks, membekalkan keperluan vitamin dan mineral asas, mempercepatkan penyembuhan luka dan pastinya tidak memudaratkan bayi yang menyusukan.
Pengamal Set Confinement/ Berpantang/ Bersalin ini juga boleh mengambil supplemen di bawah sebagai add-on untuk persediaan penyusuan bayi:

ALFALFA




Sila klik SINI utk PILIHAN LENGKAP KOMBINASI SUPPLEMENT UTK IBU MENYUSU 

Apa kata Puan LovelyBaby Alisha, Puan Siti Hafidzatun, Puan Mazidah dan Puan Anie Arie mengenai Set Berpantang?


testimoni set berpantang

testimoni set berpantang

set berpantang


Dapatkan hari ini untuk bekalan sepanjang berpantang! Set bersalin pastinya teman baru yang digemari ^___^
Untuk para suami, pilihlah set bersalin terbaik untuk isteri anda.

Happy mama, happy baby, happy daddy!

[credit to celikvitamin.com]

Sila baca DISCLAIMER

Sila hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang kombinasi mana yang paling tepat untuk anda, dan dapatkan tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian  dari saya sebagai Shaklee independent distributor anda.

Nurul Fazreen bt Othman
PM : www.facebook.com/awesomevitaminsever
SMS/Whatssap : 0137577753 (fazreen)
email: awesomevitaminsever@gmail.com
COD: Sekitar Bandaraya Johor Bahru, Taman Nong Chik, Kolam Ayer, Taman Daya, Kangkar Tebrau, Pandan
*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease*










No comments:

Post a Comment