Sunday 3 August 2014

A.V.E : Promo Istimewa Shaklee Ogos Ini untuk Kesihatan Wanita dan GLA Complex

Promo Istimewa Shaklee Ogos Ini untuk Kesihatan Wanita dan GLA Complex!

Shaklee Women’s health Solution membantu anda menangani pelbagai situasi ini dengan memberikan keperluan kesihatan untuk wanita yang diperlukan di sepanjang setiap peringkat umur. Sama ada berhadapan dengan masalah kitaran haid seperti senggugut (PMS) atau perubahan hormon di saat menopos.

GLA, Vitamin E dan Minyak Benih Bunga Matahari

GLA (asid linolenik gama) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan. GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin – bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal. Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.
  • Menggalakkan kesihatan semasa kitaran haid.
  • Menyokong sistem imun.
  • Minyak Borage, yang.mengandungi GLA semulajadi yang sangat pekat dalam bentuk yang mudah terserap.
Jom dapatkan Promo Istimewa Shaklee Ogos ini! Beli 6 Botol GLA Complex PERCUMA 1 sepanjang bulan Ogos 2014 ni 


set kesuburan wanita dan kecantikan;)

Anda juga boleh membuat pembelian secara ONLINE!! Dengan beberapa langkah yang mudah, barang anda terus boleh sampai depan rumah. 

Jangan lupa selepas membuat pembelian secara ONLINE, anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara ekslusif dari saya.

Happy Shopping!!


 Order Now

Sila baca DISCLAIMER

Jika anda berminat untuk mendapatkan vitamin ini, saya ingin membantu anda sihat kembali. Anda juga boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut:

Nurul Fazreen bt Othman 
SMS/Whatssap : 0137577753 (fazreen)
email: awesomevitaminsever@gmail.com
COD: Sekitar Bandaraya Johor Bahru, Taman Nong Chik, Taman Daya, Kangkar Tebrau, Pandan
*These statments have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease*

No comments:

Post a Comment