Tuesday 5 August 2014

A.V.E : Siapa Tak Boleh Amik Vita-lea?

Vita-Lea adalah multivitamin hebat yang komprehensif, lengkap dengan 28 vitamin serta mineral yang diperlukan oleh tubuh.


vitalea

Walaupun Vita-Lea ni banyak manfaat untuk kesihatan, tapi ada beberapa golongan yang TAK BOLEH MENGAMALKAN Vita-Lea ye kerana ia akan mendatangkan kesan buruk kepada kesihatan mereka.
Sebelum anda membeli sebarang supplement Shaklee, pastikan anda berterus-terang mengenai sebarang masalah kesihatan yang anda hadapi agar pengedar dapat menyarankan supplement yang sesuai serta tepat untuk keperluan anda. Jadi, takdelah nanti anda dapat extra masalah dan membazir duit.
Anda dinasihatkan TIDAK mengambil Vita-Lea jika anda mengalami salah satu masalah di bawah:
1. Pesakit SLE : Vita-Lea mengandungi Alfalfa. Pesakit SLE tak boleh makan sebarang supplemen yang ada Alfalfa. Kenapa ? Sebab Alfalfa mengandungi amino acid L-canavanine yang boleh mencetuskan serta meningkatkan keradangan pesakit SLE.
2. Mereka yang ada masalah alah dengan herba ( Vita-Lea mengandungi Alfalfa )
3. Pesakit Thalassemia (especially Thalassemia Major) kerana Vita-Lea mengandungi Zat Besi. Pesakit Thalassemia dah mengalami masalah beban zat besi berlebihan dalam badan.
4. Mereka yang ada masalah Hyperthyroid. Pesakit ini mengalami masalah kadar Iodin yang tinggi dalam darah. Vita-Lea mengandungi Iodin. Ini akan meningkatkan lagi paras Iodin dalam tubuh mereka dan menyebabkan keradangan.
Jika anda tidak mengalami sebarang masalah ini, jom ber Vita-Lea.
[credit to vitaminsuci]


Anda juga boleh membuat pembelian secara ONLINE!! Dengan beberapa langkah yang mudah, barang anda terus boleh sampai depan rumah. 

Jangan lupa selepas membuat pembelian secara ONLINE, anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara ekslusif dari saya.


Happy Shopping!!



 Order Now
Sila baca DISCLAIMER

Anda juga boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut:

Nurul Fazreen bt Othman
PM : www.facebook.com/awesomevitaminsever
SMS/Whatssap : 0137577753 (fazreen)
email: awesomevitaminsever@gmail.com
COD: Sekitar Bandaraya Johor Bahru, Taman Nong Chik, Taman Daya, Kangkar Tebrau, Pandan
*These statments have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease*

No comments:

Post a Comment