Sunday 3 August 2014

A.V.E : Set Superstar Awesome

Kami menyediakan Set Shaklee Superstar KHAS BUAT ANDA yang impikan  kecantikan dan kesihatan secara OPTIMUM. Bagi mereka yang sering sibuk ,mengambil pemakanan yang tidak seimbang dan kesibukan kerjaya mereka tidak sempat untuk masak masakan yang lebih sihat. 

Maka "makan di kedai" sudah menjadi lumrah hidup mereka.  Bagaimana nak tahu badan anda mengalami kekurangan nutrisi atau tidak? Apa sebenarnya yang terkandung di dalam Shaklee Superstar Produk? 

Tanda-tanda badan kekurangan Nutrisi:
◆Gusi berdarah Badan rasa sengal sengal dan lenguh kulit berjerawat dan berjeragat rambut mulai gugur  kuku rapuh  sakit sendi dan sakit pinggang mengalami masalah Cyst dan Fibroid kulit muka kusam metabolisme badan makin berkurang  

◆Masalah penghadaman seperti SEMBELIT dan BAU BADAN Kulit Badan menjadi flabby (kendur) kekurangan kolagen dan vit C 

◆Ganguan penglihatan ( penyakit glaukoma) sering demam dan selsema kerana imun badan rendah kulit kering dan bersisik kerana kekurangan Vitamin  

◆Sering lupa ( daya ingatan lemah) 

Jika anda tergolong daripada salah satu simptom di atas,  anda disarankan mengambil suplemen tambahan untuk menampung kekurangan nutrisi ke atas tubuh anda . 

Jadi bagaimana caranya mereka boleh mengekalkan tahap kesihatan yang baik?  Sedangkan mereka sangat sibuk dengan tugas harian mereka. Tidak sempat utk masak masakan yang berkhasiat ? setiap hari makan di kedai? tak sempat ambil buah-buahan dan sayur sayuran dalam diet harian anda? Tahukah anda dengan memilih pemakanansuplemen tambahan dari Shaklee , anda sebenarnya memilih vitamin semulajadi kerana vitamin shaklee berasal dari buah-buahan /sayur sayuran dan sumber semulajadi yang ASLI dan 100% Bebas Pewarna tiruan , Bebas dari Paraben, Bebas dari Steroid , Dan Bebas dari perasa tiruan. 

Contohnya jika memilih Vivix sebenarnya anda mengamalkan air sirap anggur muskad yang diperbuat dari sumber anggur gred tinggi yang di tanam di california secara organik. Sirap Anggur Muskad ini mempunyai kepekatan khasiat Polifenol dan Resveratrol yang tinggi sangat baik utk antipenuaan ,antikanser dan pelbagai khasiat yg baik utk tubuh badan. 

Manakala Jika memilih Shaklee Collagen Powder , ibarat anda mengamalkan kolagen dari Sisik Ikan Merah dengan kombinasi eskrak piaffia (utk kelembapan kulit) , ekstrak tsubaki ( camelia japonica) yg baik utk kesuburan rambut dan kulit dan pelbagai ramuan herba yang sgt baik utk kesihatan sendi dan kulit. 

Malah jika anda mengamalkan 1 bijiVita C Plus sebenarnya anda memakan 7 biji setengah buah oren setiap hari kerana 1 biji Vita C Plus Shaklee diperbuat dari eksrak semulajadi dari 7 biji setengah buah oren.

Jadi walaupon sesibuk mana pon anda berada, Jika anda mengamalkan Set Superstar Produk ini . Anda sebenarnya memberikan tubuh badan anda dengan pelbagai nutrisi penting yang diperlukan untuk kesihatan dalaman dan luaran anda. In shaa ALLAH. Berminat ingin mendapatkan Set Superstar dari kami?

Set Superstar Produk Mengandungi : 
•1 x Vivix 
•1 x Shaklee Collagen Powder 
•1 x Sustained Release Vita C Plus + FREE SHAKLEE MEMBERSHIP  (SAVE RM65 MEMBERSHIP FEE) 

set kulit gebu


Usah biarkan kerjaya anda yang sibuk menganggu kesihatan dalaman dan luaran anda. Set Shaklee Superstar membantu golongan Profesional seperti anda untuk Lebih Sihat & Bertenaga ., Malah ia membantu anda lebih kelihatan cantik,cerah dan anggun dalam masa seawal 4 minggu hingga 8 minggu penggunaan secara berterusan.  

Anda juga boleh membuat pembelian secara ONLINE!! Dengan beberapa langkah yang mudah, barang anda terus boleh sampai depan rumah. 

Jangan lupa selepas membuat pembelian secara ONLINE, anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan konsultasi secara ekslusif dari saya.

Happy Shopping!!


 Order Now

Sila baca DISCLAIMER

Jika anda berminat untuk mendapatkan vitamin ini, saya ingin membantu anda sihat kembali. Anda juga boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut:

Nurul Fazreen bt Othman 
SMS/Whatssap : 0137577753 (fazreen)
email: awesomevitaminsever@gmail.com
COD: Sekitar Bandaraya Johor Bahru, Taman Nong Chik, Taman Daya, Kangkar Tebrau, Pandan
*These statments have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease*

No comments:

Post a Comment