Monday 13 October 2014

A.V.E : Panduan Set Kulit Cantik Shaklee

Setiap wanita mengimpikan kulit yang cantik dan gebu. Sebaik-baik kecantikan adalah lahir dari dalam selain dari luaran. Mari kita kenali kombinasi vitamin yang boleh membantu kita mencantikkan kulit anda bermula dari dalam sehingga luaran. Suami mana yang tidak bangga sekiranya isterinya sering dipuji oleh rakan-rakan kerana menjaga kecantikan kulit sehingga kelihatan anjal, cantik dan gebu.

Kerlass Kau Maria! Di sini Fazreen nak share sedikit panduan set kulit cantik Shaklee yang mana Fazreen sendiri dah consume. Hasilnya sgt puas hati. Klu tak percaya? Nah tgk hasilnya…Sorry ea kawan-kawan interframe muka sendiri. Malu gegirl…

kulit bebas make up


Ia terdiri daripada kombinasi 3 vitamin cantik dan hebat untuk kulit anda kekal cantik dan gebu sehingga menambat hati suami anda seperti baru bercinta! Kombinasi vitamin cantik tersebut adalah B-Complex, Vitamin C dan Vitamin E. Ini set bajet je tau. 

Untuk mendapatkan hasil yang lebih mantap, kekal tahan lama dan anti penuaan, ambillah bersama tiga lagi kombinasi vitamin/ supplement cantik iaitu ESP, GLA Complex dan Collagen Powder. So skrang Fazreen nk share set kulit cantik yang basic punya. 

Penggunaan Vitamin C Sustained Released Shaklee

Ambillah Vitamin C pada waktu selepas sarapan pagi bagi mengelakkan sakit perut kerana kandungan asid askorbiknya boleh menyebabkan perut anda memulas-mulas.
Produk vitamin sustained released sangat “highly recommended” atau disyorkan untuk diambil sekali atau bersama dengan makanan supaya fungsi sustained released dapat dioptimumkan dengan nutrien yang dilepaskan secara perlahan dan berperingkat-peringkat.

Penggunaan Vitamin B Complex Shaklee

Banyak keperluan vitamin b complex ini, antaranya ialah untuk mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, nak cantik kita tak boleh stress, nanti nampak tua, so ambil b complex untuk kawal kita punye stress..selain tu b complex juga membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spina, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik dan macam – macam lagi.

Sebaik-baiknya pengambilan vitamin B dilakukan selepas sarapan supaya kadar penyerapan vitamin lebih baik dan optimum jika diambil bersama-sama dengan makanan

Penggunaan Vitamin E Complex

1 kapsul vitamin E sehari sudah mencukupi bagi membantu melambatkan penuaan. Pengambilan vitamin E berlebihan boleh menyebabkan perdarahan susah berhenti. Boleh amik sebiji sebelum tidur. Kalau rajin boleh jugak di buat masker. Keluarkan isinya then tepek2 kt muka. In Shaa Allah klu kite buat secara konsisten, parut or jerawat bleh hilang.

set kulit cantik gebu


Ini Adalah PESANAN IKHLAS Saya Buat Para Pembaca Tersayang 

Tiada pantang larang atau masa yang khusus untuk menelan vitamin sebenarnya. 

Cuba elakkan telan bersama-sama kerana ia akan mengganggu proses penyerapan vitamin dlm tubuh anda.

Ostematrix dan Vitalea
Alfalfa dan Vita E

Cara pengambilan bergantung kepada kenapa anda ambil vitamin tersebut adakah untuk kecantikan, kesuburan, kecergasan dan sebagainya. Selamat Mencuba :)!!

Cabaran Blogging bersama GengkiMomma , Min Aina Ila Aina, Saya Jutawan Sihat & MyChibiBox


Sila baca DISCLAIMER

Anda juga boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut:
Nurul Fazreen bt Othman
SMS/Whatssap : 0137577753 (fazreen)
email: awesomevitaminsever@gmail.com
COD: Sekitar Bandaraya Johor Bahru, Taman Nong Chik, 7Kolam Ayer, Taman Daya, Kangkar Tebrau, Pandan

*These statments have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease*

11 comments:

  1. Wah..cepat jugak ni..tahniah2 kak faz ^^

    ReplyDelete
  2. Hehe...klu bleh nk lebih cpt dr masa

    ReplyDelete
  3. pheewwitt! ni mashy lak dolan2, mommy kat sbelah ni bawak rotan ;P

    ReplyDelete
  4. bcomplex.. b for beauty.. :)

    ReplyDelete
  5. keep up the good work fazreen

    ReplyDelete
  6. Ader tips cara nak makan sekali

    http://www.lovehutladyvitamin.com

    ReplyDelete
  7. Bila sendiri dah makan & rasai efeknya, mudah nak kongsi tips kepada semua, kan Fazreen..

    ReplyDelete
  8. glowing mowing muka, cantik!

    ReplyDelete