Sunday 1 June 2014

A.V.E : Mencegah Lebih Baik Dari Mengubat - Bertindak Sebelum Terlambat!


Assalamualaikum semua

Entri kali ni fazreen just nak share tentang produk baru yang akan SHAKLEE lancar kan pada bulan JUN 2014 ini.. Alhamdulillah..semakin lama semakin banyak yang bagus-bagus dikeluarkan. Ini berlaku kerana masalah masyarakat kita yang yang menghadapi penyakit jantung yang semakin bertambah dari sehari ke sehari..Penyakit ini juga adalah yang paling serius -pembunuh nombor satu di negara ini, dan ia mendahului penyakit-penyakit berjangkit dan kanser.



Nauzubillahi min zalik.. minta di jauhkan daripada penyakit kronik ini..Untuk Maklmuman semua,  Shaklee akan melancarkan produk baru PHYTOCOL-ST pada bulan Jun 2014.


Phytocol-ST Shaklee


PHYTOCOL-ST berfungsi menurunkan kolestrol secara semulajadi. KOLESTROL yang tinggi akan menyebabkan saluran darah tersumbat.

Tahukah anda kolestrol tinggi akan menyebabkan:


  • Serangan jantung
  • Angin ahmar/ Strok
  • Penyakit hati
  • Ketidaksuburan
penyakit jantung



PHYTOCOL-ST mengandungi fitosterol berasal dari minyak tumbuhan yang boleh membantu halang penyerapan kolestrol.



Antara kelebihan nya :


  • Memperbaiki fungsi imun (sel imun T)
  • Seimbangkan tindakbalas imun
  • Prostat yang membengkak boleh kurang
  • Boleh membantu pesakit-pesakit diabetes.

Kenapa Bahaya Kolestrol dalam badan?

Kolestrol baik sebenarnya telah terhasil dalam badan kita secara semulajadi.. Namun, dengan pengambilan makanan yang mempunyai kadar kolestrol yang tinggi, ia akan menghasilkan Kolestrol jahat dan kolestrol jahat ini lah yang akan menjadikan kadar kolestrol dalam badan kita berlebihan dan boleh menyumbatkan salur darah dalam badan kita.

Kenali kolestrol

Kolesterol merupakan molekul sejenis lemak dalam aliran darah. Dalam kadar normal atau kurang dari dari 200 mg/dl. Ada dua jenis kolesterol, yakni low-density lipoprotein (LDL) yang dikenal sebagai kolesterol jahat. LDL berfungsi mengalirkan kolesterol ke seluruh tubuh. Kelebihan LDL menyebabkan penumpukan lemak di dinding arteri. Sementara itu jenis lemak lain adalah high density lipoprotein (HDL), yang memiliki fungsi berlawanan dengan LDL.

[sumber aunihealthcarenbeauty]

Phytocol-ST Shaklee



Pencegah lebih baik daripada merawatkan.. Tak sabar rasa nya nak tunggu PHYTOCOL-ST ni release! :)

Rasa malu nak call saya atau macam tak sempat nk call, anda boleh juga membuat pembelian terus, semuanya hanya di hujung jari anda. Klik-klik, buat pembayaran then barang pun terus sampai depan rumah. Mudahkan!!

Happy Shopping!!


 Order Now


Sila baca DISCLAIMER

Anda juga boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut:
Nurul Fazreen bt Othman
SMS/Whatssap : 0137577753 (fazreen)
email: awesomevitaminsever@gmail.com
COD: Sekitar Bandaraya Johor Bahru, Taman Nong Chik, Kolam Ayer, Taman Daya, Kangkar Tebrau, Pandan

*These statments have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease*

No comments:

Post a Comment