Thursday 30 October 2014

A.V.E : 5 Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

Sekarang ini Shaklee dan jadi fenomena. Ramai yang dah “terpikat” dengan kebaikan vitamin semulajadi ini. Maka setiap hari, semakin ramai yang nak masuk dan dah jadi ahli untuk dapat kelebihan harga ahli. Ye lah, alang-alang dah makan dan menjadi pengguna tegar, lebih baik terus daftar sebagai member, tak kisahlah walaupun hanya untuk makan sendiri. Tapi apa faedah, manfaat dan kelebihan yang kita dapat kalau join membership ni? Haa ni yang Fazreen nak terangkan dalam artikel hari ni. Fazreen yakin uolls yang membaca ni pun pasti nak tahu apa manfaat jadi ahli shaklee ni kan ? Ok jangan tunggu lama-lama, jom baca.

Apakah Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee ?

1. Harga Ahli 

Apabila dah jadi ahli Shaklee, automatik kita akan dapat harga ahli. Beza harga ahli dan harga runcit boleh mencecah 15% hingga 20% tau. Jadi disini kita dah save. Kalau anda memang makan produk shaklee lebih baik terus jadi ahli. Sebabnya apabila kita masuk ahli dan buat belian, kita akan dapat point. Dan jika jumlah point kita mencapai takat tertentu dalam satu bulan, kita dah layak dapat bonus tunai bulan berikutnya. Duit bonus tadi dikreditkan masuk dalam akaun kita. Jadi rugilah kalau beli vitamin Shaklee tapi tak dapat apa. At leastkan ada juga side income yang masuk dalam poket. Walaupun takat 2-3 angka tapi siapa nak bagi kan? Tapi kalau anda beli dengan pengedar sahaja tanpa jadi ahli, pengedar yang akan dapat pointnya. Anda tak dapat apa-apa. Rugilah! Jadi kite sangat-sangat galakkan anda daftar terus menjadi ahli Shaklee.

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee anda. Setiap pembelian yang dibuat dengan kite, kite akan berikan KONSULTASI EKSKLUSIF secara percuma dan berterusan. So jgn pikir panjang2. Jom DAFTAR SEKARANG!

Belum cukup best? Ada lagi…

2. Beli Produk Shaklee Online

Shaklee juga telah melancarkan pembelian secara online. Jadi kita boleh buat sebarang pesanan hanya dalam talian dihujung jari. Tak perlu nak pergi ke branch lagi. Jadi jimat masa, tenaga dan minyak. Penghantaran akan dilakukan terus oleh pihak Shaklee sampai depan pintu rumah. Duduk diam-diam dalam rumah, tup tup barang dah sampai, YIPPIE!! Best tak? Pulak tu bukan setakat order online, nak buat pendaftaran ahli pun online, nak cek bonus, pengiraan UV (point) semuanya secara online. Malam-malam pun boleh order. Mudahkan ! Tak ada sebarang masalah. 

Belum cukup best? Ada lagi…

3. Promo Untuk Produk Terpilih

Setiap bulan Shaklee akan buat promosi untuk produk-produk terpilih. Contohnya bulan Oktober 2014, ada double promo iaitu Buy 6 Free 1 ESP dengan Buy 3 Free 1 Meal Shakes. Jadi sebagai ahli, kita dah boleh grab peluang ini. Dengan promo ni kita dah boleh dapat percuma se canister dengan setiap pembelian 6 canister pada harga ahli. Kalau pun kita tak nak beli sampai 6 cansiter tapi kita masih dapat kongsi dengan kawan-kawan. Yang percuma tu kita boleh ambil untuk kita. 


promo esp
Promo ESP Buy 6 free 1

promo mealshakes
Promo Mealshakes buy 3 free 1

4. Bengkel Nutrisi, Kesihatan Disediakan

Satu lagi kelebihan masuk ahli Shaklee ialah, Shaklee sering menganjurkan bengkel-bengkel yang membolehkan kita menambah ilmu dalam dunia vitamin dan kesihatan. Salah satunya ialah bengkel nutrisi. Dalam bengkel ini diterangkan kebaikan dan manfaat setiap produk, untuk penyakit apa, daripada apa ia diperbuat, siapa patut makan ( yang ada masalah berat badankah, kencing manis, jantung dan lain-lain) , apakah yang perlu dielakkan, serta kelebihan yang terkandung dalamnya berbanding produk lain dipasaran. Dan bengkel sebegini dijalankan oleh pakar-pakar nutrisi yang bertauliah. Dari sini kita pun akan dapat serap ilmu baru dan diaplikasikan pada keluarga dan orang-orang tersayang. Senang cerita, kita pulak akan jadi “pakar nutrisi” buat keluarga kita dan untuk prospek yg lain. Kita sendiri boleh jaga kesihatan mereka. Dulu nak jd doctor belajar main2. Hehe…Kan ke best gitu ? Ala-ala pakar kesihatan di rumah. 

5. Peluang Bisnes 

Bila dah join ahli, peluang perniagaan terbuka luas. Shaklee menawarkan imbuhan yang menarik sejajar dengan usaha yang kita lakukan. Makin kuat kita usaha semakin besar ganjarannya. Tiada istilah orang atas goyang kaki, orang bawah kerja teruk. No sush thing OK! Imbuhan diberi berdasarkan usaha masing-masing. Jika pun kita berada di atas tapi tak ada usaha, alamatnya tak ada apa-apalah.

Ada 3C yang Shaklee tawarkan sebagai imbuhan kepada para pengedarnya yang berdedikasi :-

Cash - bonus tunai bulanan. Bergantung berapa banyak yang telah kita usahakan. Bermula dari 5%, 8% hinggalah ke 21% tahap bonus. Bukan itu saja, bagi yang sudah mencapai rank tertentu, ada lagi bonus kepimpinan yang akan diberikan.

Car Bonus – bonus kereta. Bukan kereta sebiji. Ala-ala elaun kereta. Kita boleh pilih untuk beli kereta baru, bayar kereta sedia ada, nak simpan atau berbelanja 

Convention – percutian bertaraf 5 bintang dalam dan luar negara yang kesemuanya 100% oleh Shaklee. Kita datang bawak badan sahaja. Sesiapa yang mendapat 990 points akan layak mendapat tiket ke percutian di Italy atau Umrah (pilihan bagi yang muslim) ! Semuanya PERCUMA dan boleh bawa sesiapa saja yang anda suka!


membership
Peluang Bisnes

Bagaimana Cara Nak Daftar Ahli Shaklee ?

Ok baik, ada 3 cara.

a) Yuran Keahlian RM75
b) Keahlian PERCUMA dengan pembelian 200 uv/points (RM680 keatas- Juga layak mendapat bonus tunai
c) Atau boleh terus saja hubungi saya untuk sebarang soalan. In Shaa Allah saya cuba jawab sebaik mungkin sebarang kemusykilan anda.

Ok itu saja cerita tentang benefit join ahli Shaklee dan sedikit info cara nak daftar Shaklee. Jumpa lagi dan jangan lupa daftar keahlian Shaklee anda hari ini juga ! Hubungi saya sekarang 

Cabaran Blogging bersama GenkiMomma, SihatCantik4u, Ceria with Me, GenkiBaribari

Sila baca DISCLAIMER

Anda juga boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut:
Nurul Fazreen bt Othman
SMS/Whatssap : 0137577753 (fazreen)
email: awesomevitaminsever@gmail.com
COD: Sekitar Bandaraya Johor Bahru, Taman Nong Chik, 7Kolam Ayer, Taman Daya, Kangkar Tebrau, Pandan

*These statments have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease*

3 comments:

  1. sukanya ayat Shaklee Pay For You..Good Luck Fazreen..

    ReplyDelete
  2. Best boleh join bengkel nutrisi

    ReplyDelete
  3. menjadi ahli shaklee pun sudah dapat banyak kelebihan..disamping produk vitamin shaklee bagus untuk kesihatan kita semua

    ReplyDelete