Saturday 13 December 2014

A.V.E : Promosi Akhir Tahun Shaklee Malaysia

Alhamdulillah dah masuk bulan Disember . Bulan terakhir bagi tahun 2014. Rasa kejap je masa berlalu tup tup da hujung tahun. Mungkin ramai yang dah tau bulan ni Shaklee menawarkan promosi akhir tahun bukan 1 tapi 2 promosi yang ditawarkan oleh Shaklee (M) Sdn Bhd Awesome tak!

Vitamin C Semulajadi dengan pelepasan jam demi jam

Shaklee Sustained Release Vita-C Plus merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran semulajadi yang melepaskan vitaminC sedikit demi sedikit dalam masa lima jam. Sebagai satu antioksidan yang kuat, vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah.

vita c
Sustained released Vita C


Vitamin E semulajadi untuk kesihatan Jantung, Otak, Kolon, Prostat dan Sistem Imun.

Vitamin E merupakan sejenis antioksidan kuat yang boleh larut dalam lemak di mana ia menyokong kesihatan jantung, otak dan prostat di samping meningkatkan fungsi peparu, kolon dan fungsi imun. Satu kajian yang dijalankan oleh sekumpulan penyelidik di Universiti Tufts menunjukkan bahawa pengambilan vitamin E berupaya meningkatkan fungsi imun pada warga tua.

Satu kapsul gel lembut membekalkan :

♡ 400 IU sumber asli vitamin E

♡ 65 mcg selenium sebagai pelengkap aktiviti vitamin E

♡ 39.4 mg Ekstrak Biji Anggur (Vitis vinifera)

vitamin e complex
Vitamin E Complex


[sumber cahayavitamin.com]


Sila baca DISCLAIMER

Anda juga boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut:
Nurul Fazreen bt Othman
SMS/Whatssap : 0137577753 (fazreen)
email: awesomevitaminsever@gmail.com
COD: Sekitar Bandaraya Johor Bahru, Taman Nong Chik, 7Kolam Ayer, Taman Daya, Kangkar Tebrau, Pandan



*These statments have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease*

No comments:

Post a Comment