Monday 19 May 2014

A.V.E : Kulit Wajah Berseri Semasa Berpantang

Assalamualaikum semua..

Entri kali ini, fazreen nk share tentang penjagaan muka dan macam mana nk naikkan seri wajah semasa kita berpantang.

Bagi menaikkan seri ibu-ibu yang kepenatan setelah mengalami proses mengandung dan melahirkan anak, berikut ada petua yang berguna dan berkesan khusus untuk anda. Panduan petua adalah seperti berikut.

Bersihkan beberapa ranting daun inai. Rebus dengan menggunakan api sederhana sehingga mendidih. Biarkan sejuk dan minum airnya segelas pada waktu pagi dan malam. Amalkan dua atau tiga hari seminggu.
Kulit Wajah Berseri Semasa Berpantang
*Google imaged*

Kaedah yang lain pula bersihkan secawan beras dan kisar jangan terlalu halus. Kisarkan kunyit hidup sebesar ibu jari. Kemudian bancuh kedua-dua bahan tadi dengan air suam untuk dijadikan bedak sejuk yang agak pekat. Cuci muka dengan air sejuk dan sapukan bedak ke muka. Cara yang demikian dapat membersihkan daki yang melekat. 

Kemudian boleh gosok bedak ke leher dan biarkan kering. Amalkan cara ini tiga malam berturut-turut.

Sumber : Mingguan wanita | cahyavitamin

Selain dari tips yang Fazreen dah kongsikan tadi ibu2 berpantang boleh juga mencuba SET BERPANTANG SHAKLEE & SET KULIT CANTIK GEBU AWESOME

In Shaa Allah, gabungan pemakanan tambahan moden supplemen Shaklee dan amalan traditional sewaktu di dalam pantang akan membantu ibu-ibu yang baru lepas bersalin untuk mengharungi waktu berpantang dengan jayanya! Jom dapatkan SET BERSALIN & SET KULIT CANTIK SHAKLEE hari ini!



Sila baca DISCLAIMER

Anda juga boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut:
Nurul Fazreen bt Othman
SMS/Whatssap : 0137577753 (fazreen)
email: awesomevitaminsever@gmail.com
COD: Sekitar Bandaraya Johor Bahru, Taman Nong Chik, Kolam Ayer, Taman Daya, Kangkar Tebrau, Pandan
*These statments have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease*

No comments:

Post a Comment