Thursday 1 May 2014

A.V.E : Set Lelaki Perkasa

Bismillah..

Assalamualaikum kepada semua pembaca dan pencinta blog Awesome Vitamins Ever.  Entri kali ni admin tulis khusus untuk kaum Adam di luar sana. Sebelum ni, admin hanya cerita pasal Kaum Hawa je kan.  So abang-abang jangan risau dan berkecik hati sebab entri kali cukup HOT dan admin gerenti puas hati. Untuk abang-abang yang dah berkahwin, yang bakal berkahwin, yang masih single, kepada ibu-ibu, akak-akak yang disayangi pun boleh baca entri ni. Manalah tau kot2 boleh dijadikan hadiah untuk hubby/tunang/boyfriend tercinta..

Topik pun dan HOT ditambah pulak vitamin ni sangat HOT dan ramai customer yang order set ini. Nak tau apa dia vitamin yang menarik dan AWESOME!! tu. Jom kita baca info di bawah:

Tips Meningkatkan Kesuburan Lelaki

CoQ10
Kesuburan lelaki juga dipengaruhi oleh fungsi mitokondria menurun apabila protein membentuk sebahagian besar sel-sel sperma dan bergantung kepada CoQ10 untuk sitesis.

Kajian menunjukkan bahawa pun utama kemandulan lelaki termasuk jumlah sperma yang rendah dan kualiti sperma yang kurang.  Ia mempunyai ciri-ciri antioksidan yang kuat untuk menangani masalah-masalah ini adalah satu lagi faktor yang menjadikan CoQ10 bermanfaat untuk kesuburan.  Fungsi antioksida alah melindungi telur dan sel sperma daripada kerosakan oksidatif yang membawa kepada kematian sel.

Ini adalah salah satu bidang yang mempunyai lebih banyak penyelidikan diselesaikan setakat ini, dengan keputusan yang menunjukkan hubungan langsung antara tahap yang lebih tinggi CoQ10 dan peningkatan yang ketara dalam kedua-dua air mani dan sel sperma, serta peningkatan dalam pergerakan sperma.

Sebagai antioksidan, CoQ10 bertindak melawan radikal bebas yang terbukti berbahaya kepada kesuburan lelaki.  Ia juga boleh mengurangkan tahap tekanan oksidatif dengan mewujudkan persekitaran yang sihat untuk meningkatkan jumlah sperma dan kualiti sperma.



Berbeza dengan jenama lain, CoQ10 HealthPlus turut mengandungi Vitamin E dengan green tea extract.  Kombinasi CoQ10 dengan Vitamin E dipercayai untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat di dalam Vitamin E keran CoQ10 membantu mengitar dan menjana semula vitamin E untuk memberikan perlindungan antioksidan berterusan terhadap sel-sel tubuh.

Ekstrak teh hijau mengandungi procyanidins yang telah ditemui dapat membantu menyokong kesihatan endothelium (lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung).  CoQ10 berasal daripada sumber semulajadi melalui kaedah penapaian yis yang terdapat pada masa kini, dan sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti yang tinggi dalam sumber bioketersediaan CoQ10, tanpa gluten.


Vitamin E
Vitamin E adalah vitamin kesuburan untuk lelaki. Vitamin E atau juga dikenali dengan nama Vitamin Cinta diperlukan oleh lelaki maskulin untuk meningkatkan kesuburan.  Satu kajian telah dilakukan pada tahun 1922 menunjukkan bahawa tikus yang diberi diet TANPA Vitamin E menjadi tidak subur dan tidak dapat membiak. Namun, sebaik sahaja mereka telah diberikan minyak gandum (kaya dengan vitamin E) sebagai sebahagian daripada diet mereka, masalah kesuburan tikus tersebut dapat dipulihkan.

Hari ini, kajian menunjukkan vitamin E adalah penting dalam melindungi dan meningkatkan kesihatan sel tubuh. Setiap bahagian tubuh manusia terdiri daripada berjuta-juta sel, termasuklah organ-organ pembiakan, telur dan sperma.


Kajian lain juga mendapati bahawa Vitamin E meningkatkan kesihatan dan kualiti sperma. Dalam satu kajian, ia menunjukkan bahawa pergerakan sperma, peratus sperma hidup dan peratus daripada spermatozoa normal, semuanya meningkat dengan penambahan vitamin E dan selenium.




set kesuburan untuk lelaki dan set jantung sihat

Jadi apa tunggu lagi? Tengok poster je dah cair kan.  Jika anda gusar tentang masalah kesuburan atau anda mahu tahap kesuburan anda meningkat, hubungilah saya untuk mendapatkan konsultasi secara percuma. Buktikan anda seorang yang benar-benar prihatin tentang kesuburan kerana ianya membuktikan anda adalah lelaki maskulin sejati! icon smile Tips Vitamin Kesuburan Untuk Lelaki

Sila baca DISCLAIMER

Anda juga boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut:

Nurul Fazreen bt Othman
SMS/Whatssap : 0137577753 (fazreen)
email: awesomevitaminsever@gmail.com
COD: Sekitar Bandaraya Johor Bahru, Taman Nong Chik, Kolam Ayer, Taman Daya, Kangkar Tebrau, Pandan

*These statments have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease*



No comments:

Post a Comment